Buty ala crocs

Lipiec 28, 2011

Znane chyba wszystkim crocs’y nosze od kilku miesięcy, ostatnio kupiłem sobie już drugą parę tych butów. Oczywiście nie posiadam oryginalnych butów firmy crocs, tylko podróbki ale i te są bardzo dobre i sprawdzają się nawet jako laczki do domu :) Właśnie w tym celu zakupiłem tą drugą parę crocs’ów, czyli wyłącznie do chodzenia w nich po domu.

Dużym plusem crocs’ów jest ich wykonanie z materiałów syntetycznych, dzięki czemu możemy w nich chodzić po wodzie, piasku i nie ma później problemu z ich umyciem czy wyschnięciem. Polecam szczególnie na spływy kajakowe, na jacht czy inne wyjazdy wakacyjne.

Crocs’y są wygodne i dość przewiewne, chociaż jeśli ktoś ma tendencję do pocenia się stóp to może mieć problem. Ja nie mam problemu z potem więc, chodzę w nich na co dzień bez skarpetek(lato). Niewątpliwym atutem podróbek jest ich cena, obecną parę crocs’ów kupiłem za niecałe 20 zł co uważam za śmieszną cenę. Gdy mi się znudzą za jakiś czas, zmienię je na nowe.

Poprzednia para ma już grubo ponad rok i na razie nic im nie dolega, a również były kupowane w niskiej cenie.

Buty ala crocs

Buty ala crocs

Buty ala crocs

Buty ala crocs

Buty ala crocs

Dodaj komentarz

